مردم ما از شعار و درگیری خسته شده‌اند

بادامچیان: پاسخ سلیمی‌نمین تنها لبخند است

بادامچیان معتقد است تشکیل شورای اضلاع جدا از 8+7برای این است که همه دوستان اصولگرا که می خواهند عضو این جبهه باشند در شورای اضلاع زیرمحوریت جامعتین انجام وظیفه کنند و در این شورا با بیان نظرات و دیدگاه ها در نهایت به ولایت و وحدت برسند

اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران در واکنش به سخنان عباس سلیمی نمین مبنی بر اینکه من در جاهایی عارف را حقیقتاً اصولگراتر از بادامچیان می‌دانم وبرخی مدعیان اصولگرایی در مجلس، وصولگرا هستندگفت: پاسخ من به ایشان فقط یک لبخند است لذا بنده نسبت به اظهار نظر ایشان اظهار نظر نمی کنم ولی آقای سلیمی نمین خودشان باید بگویند کدام نماینده اصولگرا و کدام یک وصولگرا هستند.


این نماینده مجلس در ادامه این گفتگو با رد اخبار مربوط به بروز و افزایش اختلاف میان اصولگرایان تصریح کرد:بر خلاف بحث هایی که می شود در مجموعه اصولگرایان به عنوان کلان اصولگرایان اختلاف و مشکلی نمی بینم لذا مبنای اصلی اصولگرایان تفاهم ، وحدت ،اطاعت از خط ولایت و قانونی عمل کردن است.


بادامچیان تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که در یک مجموعه به دلیل وجود نظرات متعدد اختلاف نظروجود داشته باشد که این اختلاف نظرها بیشتر درباره نحوه انتخاب افراد و یا بعضا تعداد نمایندگان در یک حوزه انتخابی در زمان انتخابات بروز می کند که به نظر من اینگونه اختلافات در یک مجموعه نه تنها جدی نیست بلکه امری کاملا طبیعی است.


این عضو برجسته فراکسیون اصولگرای مجلس  درباره ظهور دو تشکل جدید در میان اصولگرایان خاطر نشان کرد:هر تشکلی که در میان اصولگرایان فعال شود خودشان می دانند که خط اصلی و استراتژی اصولگرایان این است که ما محوریت جامعتین را قبول داریم و این ساختار جدیدی که در حال شکل گیری است یعنی8+7که البته ممکن است با تغییراتی همراه شود و این احتمال وجود دارد که  سایر گروه های اصولگرا هم بتوانند در شورای اضلاع که بنده پیشنهاد تشکیل آنرا دادم در این مجموعه حضور پیدا کنند.


نماینده مردم تهران با تاکید بر این مطلب که من در میان اصولگرایان اختلافی نمی بینم تصریح کرد:هر تشکلی که قانونا از کمیسیون احزاب مجوز بگیرد وبه هر عنوانی در مسیر وحدت جامعه روحانیت و جامعه مدرسین باشد از نظر ما می تواند به وحدت میان طیف اصولگرا کمک کند که بنده معتقدم اصولگرایان قطعا به وحدت می رسند.


این نماینده اصولگرا درباره علت عدم دعوت از محسن رضایی به 8+7گفت: اینطورنیست که کسی آقای محسن رضایی را به8+7دعوت نکرده یا راه نداده باشد در واقع کسی نمی تواند اینگونه تفسیر کند ومدعی شود که هر کس در 8+7یا7+8حضور داشت پس او اصولگراست و اشخاص دیگر را غیر اصولگرا نامید این سخن منطقی نیست زیرا همه ما یک جمع هستیم مثلا بنده در برهه ای جزء11نفر بودم ولی در حال حاضر در لیست 15نفر قرار ندارم آیا این دلیل بر غیر اصولگرا بودن بنده است ؟ و یا اینکه آیا نظرات من دیگر نفوذ ندارد؟که قطعا اینگونه نیست .


بادامچیان افزود:همانطور که اشاره کردم پیشنهاد تشکیل شورای اضلاع جدا از 8+7برای علاج همین موضوع است که همه دوستان اصولگرا که می خواهند عضو این جبهه باشند در شورای اضلاع زیرمحوریت جامعتین انجام وظیفه کنند و در این شورا با بیان نظرات و دیدگاه ها در نهایت به ولایت و وحدت برسند.


وی درباره چگونگی وضعیت اصلاح طلبان نیز گفت:به نظر می رسد بقایای اصلاح طلبان چندین گروه هستند که افکارمتعدد و مختلفی دارند لذا برخی از آنها در پی تحریم انتخابات هستند تا در انتخابات شرکت نکنند و برخی دیگر قصد ورود به عرصه انتخابات با چهره های جدید و یا به قول خودشان مهره ها ی سفید را دارند .


بادامچیان دسته سوم اصلاح طلبان را گروهی دانست که در صدد ترمیم سوابق گذشته خودشان هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این گروه از اصلاح طلبان می خواهند با ترمیم گذشته خود میدان فعالیت بیشتری در انتخابات داشته باشند لذا به طور کلی نمی توان درباره برنامه و مواضع این طیف اظهار نظر کرد اما بنده در اینجا تاکید می کنم شرکت در انتخابات حق همه افراد است.

 

این نماینده مجلس با اشاره به این مطلب که مردم از شعارها خسته شده اند اضافه کرد: مردم ما دیگر از درگیری ها خسته اند لذا مایلند عناصری را انتخاب کنند که دارای سوابق روشن اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشند و به نوعی افراد پخته‌ای باشند بنابراین من فکر می‌کنم این دوره از انتخابات مجلس بر این اساس باشد لذا باید دید منتخبان مردم در زمان انتخابات در چه گروهی قرار دارند. 

 

منبع:  آریا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا